J.N. Czarodziejscy Wojownicy - Rozdział 1 - Trening

1



2


3


4


11 komentarzy:

  1. Widzę, że wytrwale pracujesz dla swoich bajek. I bardzo dobrze, bo są ciekawe i warte publikowania.

    Dziękuję za wizyty!
    Już dawno chciałam Ciebie odwiedzić, ale nie mogłam. Z prostej przyczyny. Za każdym razem podpisywałaś się nieprawidłowym linkiem. Teraz się domyśliłam jaki był w nim błąd i udało mi się. ;)

    Pozdrawiam serdecznie oraz powodzenia życzę! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli żaby też były? ;) Trochę mi się z Avatarem skojarzyło ... Widziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Judytko ..wspaniale opowiadasz..bardzo ciekawie.Piękne Twoje postacie,maluj nadal.:)))
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesliwa kobieta21 sierpnia 2015 21:59

    No ładnie Judytko, lektorka z Ciebie jak się patrzy!
    Ciekawe to Twoje opowiadanie dla dzieci, pouczające. Ilustracje Twoje także bardzo ładne i ciekawe. Pisz i rysuj nadal, bo masz talent.

    Dziękuję za wizytkę!
    Miło mi, że jesteś moją fanką. Mówisz, że robię teraz ze swojego bloga encyklopedię? Hihihi...! Nie sądzę. Nie mam aż takiego zacięcia. Aby się o tym przekonać, wystarczy zerknąć na poprzednie moje wpisy. Piszę o różnych rzeczach, które mnie samą interesują i dokumentuję je fotkami... Bo też fotografowanie - to obecnie moja największa pasja.
    Pozdrawiam serdecznie! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię usłyszeć Judytko :)
    Jestem powalona rysunkami - zachwycona! naprawdę:)
    Jesteś wszechstronnie uzdolniona, a najważniejsze,że tak pięknie realizujesz swoje marzenia.
    L.O.V.E Koteczku:))) - Michaelina

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cie powitać.Dziekuje za odwiedziny.Wersja z nagraniem i czytanie w Twoim wykonaniu pobudza wyobrażnię .Świetnie! Pozdrawiam...sylviiart

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczesliwa kobieta21 sierpnia 2015 22:17

    Byłam, widziałam, słuchałam... i podobało mi się. Życzę wydania książkowego, i to w bardzo nieodległej przyszłości.
    Pozdrawiam serdecznie! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  8. ..jestem z rewizytą, dziękuję za odwiedziny Judytko..
    jesteś wszechstronnie uzdolniona.. wysłuchałam Twoich nagrań
    i życzę dalszych równie ciekawych.. :)

    - pozdrawiam serdecznie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Judyto. Dziękuję za odwiedziny, wpis w księdze i komentarz:) Nie powinno się marnować talentów, więc rób dalej to co robisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj
    Ale masz wyobraźnie i jesteś bardzo twórcza, tak trzymaj, widzę też, że tworzenie sprawia Tobie dużą przyjemność
    pozdrawiam Judytę i bardzo dziękuję Tobie za komentarz

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Obraźliwe komentarze będę usuwać
Leave a comment, please. I will delete the offensive comments